Witajcie znów w Cinema 4D i poradniku numer dwa, w którym pobawimy się trochę narzędziem poznanym w poprzednim poradniku. Ostatnio było o tapecie w Cinema 4D, którą tworzyliśmy poprzez przerabianie loga z 2D na 3D. Aby pójść poziom wyżej, to w tym filmie poznamy poznamy nowe narzędzie, które bardzo ułatwia pracę modelarską w programie. A tematem naszej tapety w Cinema 4D będzie modelowanie pionka szachowego.
Oczywiście ten sposób jaki Wam tutaj przedstawiam nie służy tylko do tego. Można za jego pomocą wykonać wszystkie symetryczne przedmioty tworzone na podstawie obrotu jakiejś płaszczyzny. Przykładowo mam tutaj na myśli wazon, długopis czy chociażby świecę. Trójwymiarowe tapety zatem można tworzyć z bardzo wielu zwykłych grafik. A poniżej daję Wam kilka linków, które warto odwiedzić :P
Poprzedni poradnik związany z tapetą w Cinema 4D:
https://www.youtube.com/watch?v=45CytnYyT1k
Muzyka z kanału:
https://www.youtube.com/user/MusicForMonetize
Mój kanał:
https://www.youtube.com/user/zbanowany270x