Jak zrobić gwiazdkę w Inkscape i Blenderze plus import do Unity3D

Poradnik dodany przez: Pyrka7088
11813 0

Tworzenie gier, to zawód, który każdy z nas chciałby wykonywać. Nie dość, że bawi, to jeszcze sprawia ogromną frajdę. Jak wspominałem w poprzednich moich filmikach tworzenie gier w UNITY 3D nie jest takie trudne, ale wymaga od nas pewnego poświęcenia i przede wszystkim czasu.

W tym video pokazuję jak przy użyciu darmowego programu Inkscape do tworzenia grafiki wektorowej stworzę gwiazdkę. Tworzenie obiektów w INKSCAPE wymaga od Was troszkę nauki, ale dacie radę :). Następnie wyeksportuję ją do formatu SVG i zaimportuję do Blendera i wytłoczę (extrude) aby była grubsza. Następnie zapisuję do formatu FBX w Blenderze i importuję do Unity3D.

Pozdrawiam i zapraszam do oglądania następnych poradników :).

Program Inkscape (darmowy do zastosować komercyjnych): https://inkscape.org/en/download/

Więcej filmików na temat tworzenia gier komputerowych znajdziecie na mojej playliście:

https://www.youtube.com/playlist?list=PL07TSwd5SmKbI3U0eK6K7gVOpEWRnDeD8

Serdecznie zapraszam do oglądania i subskrybowania kanału.

Do poradnika Jak zrobić gwiazdkę w Inkscape i Blenderze plus import do Unity3D przypisano następujące tagi:

tworzenie gier tworzenie gier w unity3d importowanie obiektów do unity3d tworzenie obiektów w inkscape format fbx program inkscape

Skomentuj poradnik

Poradnik Jak zrobić gwiazdkę w Inkscape i Blenderze plus import do Unity3D skomentowało 0 osób.

Awatar użytkownika
Pozostało 1500 znaków

Komentarze

Ładuję komentarze...