Jak ułatwić sobie pracę w programach pakietu MS Office

Subskrybuj kategorię
Subskrybuj kategorię:
Inne
Dodaj do ulubionych
Zgłoś film
  • Data dodania: 11.04.2010 / 08:36
  • Odsłony: 16 124
  • Ocena: 4.44
  • Głosy: 27
  •  
maciek49912
Ekspert

Poradnik dodany przez:

maciek49912

Do poradnika jak ułatwić sobie pracę w programach pakietu ms office przypisano następujące tagi:

Pracując na dużej ilości plików stworzonych w programach pakietu MS Office, powoli wkrada się chaos i mamy problem z uporządkowaniem wszystkiego. Office Tab pozwoli nam na ułatwienie i zorganizowanie pracy. Innymi słowy zobaczycie jak otworzyć kilka plików w MS Office w jednym oknie.

  • SKŁADNIKI

  • * Pakiet Microsoft Office od wersji '97 do 2010
  • * Aplikacja Office Tab:
  • http://hostuje.net/file.php?id=6d1b3cce7071fc9fd281ac3c5d606d8b
  • lub
  • http://pliki.pl/program,113821,Office_Tab.html

Kategoria: Pakiety biurowe > Inne

Skomentuj poradnik

Poradnik Jak ułatwić sobie pracę w programach pakietu MS Office skomentowało 7 osób.

Pozostało 1500 znaków