Jak ułatwić sobie pracę w programach pakietu MS Office

Poradnik dodany przez: maciek49912
21488 4.44

Pracując na dużej ilości plików stworzonych w programach pakietu MS Office, powoli wkrada się chaos i mamy problem z uporządkowaniem wszystkiego. Office Tab pozwoli nam na ułatwienie i zorganizowanie pracy. Innymi słowy zobaczycie jak otworzyć kilka plików w MS Office w jednym oknie.

Składniki:

  • * Pakiet Microsoft Office od wersji '97 do 2010
  • * Aplikacja Office Tab:
  • http://hostuje.net/file.php?id=6d1b3cce7071fc9fd281ac3c5d606d8b
  • lub
  • http://pliki.pl/program
  • 113821
  • Office_Tab.html

Do poradnika Jak ułatwić sobie pracę w programach pakietu MS Office przypisano następujące tagi:

karty microsoft otwieranie kopiowanie tab office pakiet zakładki ułatwić

Skomentuj poradnik

Poradnik Jak ułatwić sobie pracę w programach pakietu MS Office skomentowało 4 osób.

Awatar użytkownika
Pozostało 1500 znaków

Komentarze

Ładuję komentarze...