Jak programować w Logo #50 - Zadanie konkursowe "KO"

Poradnik dodany przez: Konto usunięte
15959 5

To już ostatni odcinek serii wideoporadników o programowaniu w języku "Logo". W ostatnim, czyli pięćdziesiątym filmie, przedstawiam po raz dwunasty rozwiązanie zadania konkursowego, w tym filmie jest to zadanie "KO". To zadanie pochodzi z konkursu z lat 2002/2003, a zatem konkurs ten jest zakończony.

Składniki:

  • Pobierz program Logomocja Imagine 2.0 PL:
  • http://www.softpedia.net.pl/Download-Plik-396-Logomocja_Imagine_2_0_PL.html

Film znajduje się w:

Do poradnika Jak programować w Logo #50 - Zadanie konkursowe "KO" przypisano następujące tagi:

programowanie programować logomocja logo komeniusz

Skomentuj poradnik

Poradnik Jak programować w Logo #50 - Zadanie konkursowe "KO" skomentowało 0 osób.

Awatar użytkownika
Pozostało 1500 znaków

Komentarze

Ładuję komentarze...