Jak programować w Logo #48 - Zadanie konkursowe "Kwiat"

Poradnik dodany przez: Konto usunięte
18914 5

To już 48. część serii, i 10. rozwiązanie konkursowego zadania. W tym filmie - zadanie "Kwiat". To zadanie pochodzi z konkursu z lat 2009/2010, a więc konkurs ten jest zakończony.

Składniki:

  • Pobierz program Logomocja Imagine 2.0 PL:
  • http://www.softpedia.net.pl/Download-Plik-396-Logomocja_Imagine_2_0_PL.html

Film znajduje się w:

Do poradnika Jak programować w Logo #48 - Zadanie konkursowe "Kwiat" przypisano następujące tagi:

informatyka programowanie programować logomocja logo komeniusz

Skomentuj poradnik

Poradnik Jak programować w Logo #48 - Zadanie konkursowe "Kwiat" skomentowało 0 osób.

Awatar użytkownika
Pozostało 1500 znaków

Komentarze

Ładuję komentarze...