Jak programować w Logo #46 - Zadanie "Muszka"

Poradnik dodany przez: Konto usunięte
10286 5

W 46. części przedstawiam rozwiązanie zadania konkursowego, którego wykonanie wymaga trochę więcej czasu, niż zadania, które omówiłem do tej pory. Zadanie pochodzi z konkursu z lat 2003/2004, a zatem konkurs ten jest zakończony.

Składniki:

  • * Pobierz program Logomocja Imagine 2.0 PL:
  • http://www.softpedia.net.pl/Download-Plik-396-Logomocja_Imagine_2_0_PL.html

Film znajduje się w:

Do poradnika Jak programować w Logo #46 - Zadanie "Muszka" przypisano następujące tagi:

kwiatek programowanie logomocja logomocji

Skomentuj poradnik

Poradnik Jak programować w Logo #46 - Zadanie "Muszka" skomentowało 0 osób.

Awatar użytkownika
Pozostało 1500 znaków

Komentarze

Ładuję komentarze...