Jak programować w Logo #46 - Zadanie "Muszka"

Subskrybuj kategorię
Subskrybuj kategorię:
Logomocja
Dodaj do ulubionych
Zgłoś film
  • Data dodania: 24.02.2012 / 10:40
  • Odsłony: 8 921
  • Ocena: 5.00
  • Głosy: 1
  •  

Poradnik dodany przez:

Konto usunięte

Do poradnika jak programować w logo #46 - zadanie "muszka" przypisano następujące tagi:

W 46. części przedstawiam rozwiązanie zadania konkursowego, którego wykonanie wymaga trochę więcej czasu, niż zadania, które omówiłem do tej pory. Zadanie pochodzi z konkursu z lat 2003/2004, a zatem konkurs ten jest zakończony.

  • SKŁADNIKI

  • * Pobierz program Logomocja Imagine 2.0 PL:
  • http://www.softpedia.net.pl/Download-Plik-396-Logomocja_Imagine_2_0_PL.html

Kategoria: Programowanie > Logomocja

Skomentuj poradnik

Poradnik Jak programować w Logo #46 - Zadanie "Muszka" skomentowało 0 osób.

Pozostało 1500 znaków