Jak programować w Logo #43 - Zadanie konkursowe "Wachlarz"

Poradnik dodany przez: Konto usunięte
13937 5

To już 43. część serii. W niej pokazuję mój sposób na wykonanie kolejnego, piątego zadania konkursowego. Tym razem zadanie pochodzi z konkursu z lat 2006/2007.

Składniki:

  • * Pobierz program Logomocja Imagine 2.0 PL:
  • http://www.softpedia.net.pl/Download-Plik-396-Logomocja_Imagine_2_0_PL.html

Do poradnika Jak programować w Logo #43 - Zadanie konkursowe "Wachlarz" przypisano następujące tagi:

wachlarz programowanie programować logomocja

Skomentuj poradnik

Poradnik Jak programować w Logo #43 - Zadanie konkursowe "Wachlarz" skomentowało 0 osób.

Awatar użytkownika
Pozostało 1500 znaków

Komentarze

Ładuję komentarze...