Jak programować w Logo #43 - Zadanie konkursowe "Wachlarz"

Subskrybuj kategorię
Subskrybuj kategorię:
Logomocja
Dodaj do ulubionych
Zgłoś film
  • Data dodania: 23.02.2012 / 08:00
  • Odsłony: 10 105
  • Ocena: 5.00
  • Głosy: 1
  •  

Poradnik dodany przez:

Konto usunięte

Do poradnika jak programować w logo #43 - zadanie konkursowe "wachlarz" przypisano następujące tagi:

To już 43. część serii. W niej pokazuję mój sposób na wykonanie kolejnego, piątego zadania konkursowego. Tym razem zadanie pochodzi z konkursu z lat 2006/2007.

  • SKŁADNIKI

  • * Pobierz program Logomocja Imagine 2.0 PL:
  • http://www.softpedia.net.pl/Download-Plik-396-Logomocja_Imagine_2_0_PL.html

Kategoria: Programowanie > Logomocja

Skomentuj poradnik

Poradnik Jak programować w Logo #43 - Zadanie konkursowe "Wachlarz" skomentowało 0 osób.

Pozostało 1500 znaków