Jak programować w Logo #34 - Zadanie konkursowe "Posadzka"

Poradnik dodany przez: Konto usunięte
29665 5

Ten film pokazuje rozwiązanie kolejnego zadania konkursowego, tym razem z lat 1994/1995, a zatem konkurs jest zakończony. Rozwiązanie zadania - rysunek "Posadzka".

Składniki:

  • Pobierz program Logomocja - Imagine 2.0 PL:
  • http://www.softpedia.net.pl/Download-Plik-396-Logomocja_Imagine_2_0_PL.html

Do poradnika Jak programować w Logo #34 - Zadanie konkursowe "Posadzka" przypisano następujące tagi:

logo programowanie rysunek żółw programować logomocja komeniusz logomocji posadzka

Skomentuj poradnik

Poradnik Jak programować w Logo #34 - Zadanie konkursowe "Posadzka" skomentowało 0 osób.

Awatar użytkownika
Pozostało 1500 znaków

Komentarze

Ładuję komentarze...