Jak programować w Logo #3 - Kolor i grubość pisania i malowania

Poradnik dodany przez: Konto usunięte
50254 3.63

Witam, to jest mój trzeci film z serii "Wideoporadniki dotyczące Logomocji''. W trzeciej części poznacie procedury pozwalające zmienić kolor pisania, malowania, oraz grubość pisania przez żółwia.

Składniki:

  • Pobierz program Logomocja - Imagine 2.0 PL:
  • http://www.softpedia.net.pl/Download-Plik-396-Logomocja_Imagine_2_0_PL.html

Do poradnika Jak programować w Logo #3 - Kolor i grubość pisania i malowania przypisano następujące tagi:

logo programowanie logomocja imagine komeniusz żółwik rekurencja powtórzenia rekursja wywołanie rekurencyjne

Skomentuj poradnik

Poradnik Jak programować w Logo #3 - Kolor i grubość pisania i malowania skomentowało 2 osób.

Awatar użytkownika
Pozostało 1500 znaków

Komentarze

Ładuję komentarze...