Jak programować w Logo #25 - Polecenia "jeśli" i "jeżeli"

Poradnik dodany przez: Konto usunięte
22404 4

Tym razem przedstawiam Wam, do czego służą polecenia "jeśli" i "jeżeli". To bardzo podobne polecenia, ale jest między nimi jedna, zasadnicza różnica.

Składniki:

  • Pobierz program Logomocja - Imagine 2.0 PL:
  • http://www.softpedia.net.pl/Download-Plik-396-Logomocja_Imagine_2_0_PL.html

Do poradnika Jak programować w Logo #25 - Polecenia "jeśli" i "jeżeli" przypisano następujące tagi:

programowanie żółw logomocja jeśli jeżeli programować w logo

Skomentuj poradnik

Poradnik Jak programować w Logo #25 - Polecenia "jeśli" i "jeżeli" skomentowało 0 osób.

Awatar użytkownika
Pozostało 1500 znaków

Komentarze

Ładuję komentarze...