Jak programować w Logo #20 - Polecenia z cząstką "ustal"

Poradnik dodany przez: Konto usunięte
14288 4.43

20. część przedstawia polecenia z cząstką "ustal". Służą one do ustalania wartości zmiennych prywatnych, wspólnych, oraz parametrów obiektów.

Składniki:

  • Pobierz program Logomocja - Imagine 2.0 PL:
  • http://www.softpedia.net.pl/Download-Plik-396-Logomocja_Imagine_2_0_PL.html

Do poradnika Jak programować w Logo #20 - Polecenia z cząstką "ustal" przypisano następujące tagi:

logo żółw programować logomocja imagine żółwik ustal

Skomentuj poradnik

Poradnik Jak programować w Logo #20 - Polecenia z cząstką "ustal" skomentowało 0 osób.

Awatar użytkownika
Pozostało 1500 znaków

Komentarze

Ładuję komentarze...