Jak programować w Logo #2 - Procedury pierwotne (grafika)

Poradnik dodany przez: Konto usunięte
66706 4.31

W drugiej części przedstawiam podstawowe procedury pierwotne służące do tworzenia grafiki. Dowiecie się, jak tworzyć linie proste w Logo.

Składniki:

  • * Logomocja - Imagine 2.0 PL:
  • http://www.softpedia.net.pl/Download-Plik-396-Logomocja_Imagine_2_0_PL.html
  • Komendy:
  • ukp
  • ukm
  • ugp
  • zam
  • Oraz z poprzedniego filmu:
  • np

Do poradnika Jak programować w Logo #2 - Procedury pierwotne (grafika) przypisano następujące tagi:

logo programowanie programować procedury logomocja imagine komeniusz pierwotne

Skomentuj poradnik

Poradnik Jak programować w Logo #2 - Procedury pierwotne (grafika) skomentowało 3 osób.

Awatar użytkownika
Pozostało 1500 znaków

Komentarze

Ładuję komentarze...