Jak programować w Logo #17 - Polecenia z pytajnikiem

Poradnik dodany przez: Konto usunięte
16613 4.33

W 17. części poznacie tzw. "polecenia z pytajnikiem". Polecenia te, w zależności od wprowadzonych danych, zwracają wartość logiczną "prawda" lub "fałsz".

Składniki:

  • Pobierz program Logomocja - Imagine 2.0 PL:
  • http://www.softpedia.net.pl/Download-Plik-396-Logomocja_Imagine_2_0_PL.html

Do poradnika Jak programować w Logo #17 - Polecenia z pytajnikiem przypisano następujące tagi:

logo polecenia prawda fałsz logomocja pytajnik

Skomentuj poradnik

Poradnik Jak programować w Logo #17 - Polecenia z pytajnikiem skomentowało 0 osób.

Awatar użytkownika
Pozostało 1500 znaków

Komentarze

Ładuję komentarze...