Jak programować w Logo #13 - Powielanie obiektów

Subskrybuj kategorię
Subskrybuj kategorię:
Logomocja
Dodaj do ulubionych
Zgłoś film
  • Data dodania: 11.08.2010 / 16:43
  • Odsłony: 14 367
  • Ocena: 4.25
  • Głosy: 8
  •  

Poradnik dodany przez:

Konto usunięte

Do poradnika jak programować w logo #13 - powielanie obiektów przypisano następujące tagi:

Poprzedni odcinek przedstawia sposoby tworzenia obiektów, a ten pokazuje, jak te obiekty powielać (czyli tworzyć obiekty na wzór innych, już utworzonych).

  • SKŁADNIKI

  • Pobierz program Logomocja - Imagine 2.0 PL:
  • http://www.softpedia.net.pl/Download-Plik-396-Logomocja_Imagine_2_0_PL.html

Kategoria: Programowanie > Logomocja

Skomentuj poradnik

Poradnik Jak programować w Logo #13 - Powielanie obiektów skomentowało 6 osób.

Pozostało 1500 znaków