Jak korzystać z Excel 2010 - powiększanie i pomniejszanie arkusza

Poradnik dodany przez: Excel-i-Adam
12343 0

W poprzednim odcinku było o pasku informacyjnym w Microsoft Excel 2010 a dziś lekka kontynuacja tego tematu. W tym poradniki zoom w Excel, który znajduje się właśnie w pasku informacyjnym. Zoom w Excel, czyli pasek powiększenia daje Ci informacje o tym, jak bardzo przybliżony lub oddalony jest arkusz od wartości domyślnej, czyli od 100%.

Powiększanie arkusza i pomniejszanie to dodatek, który przyda się osobom które pracują z rozbudowanymi bazami danych. Oprócz samej możliwości kliknięcia w pasek powiększenia można też oddalać i przybliżać arkusz za pomocą klawisza CTRL i kółeczka myszy. 

W poradniku także dowiecie się o ciekawej opcji dopasuj do zaznaczenia, która automatycznie dopasowuje przybliżenie zaznaczonego obszaru.

Kurs Excel 2010 który znajdziecie na moim profilu to zestaw filmów poradnikowych, dzięki którym każdy będzie mógł opanować Excela do perfekcji. Mimo, że jest to rozbudowany program, nie jest on trudny do opanowania. Zapraszam do sprawdzenia i zapoznania się z poradnikami Excel 2010.

Do poradnika Jak korzystać z Excel 2010 - powiększanie i pomniejszanie arkusza przypisano następujące tagi:

excel kurs excel 2010 poradniki excel 2010 powiększanie arkusza pomniejszanie arkusza zoom w excel dopasuj do zaznaczenia

Skomentuj poradnik

Poradnik Jak korzystać z Excel 2010 - powiększanie i pomniejszanie arkusza skomentowało 0 osób.

Awatar użytkownika
Pozostało 1500 znaków

Komentarze

Ładuję komentarze...