Jak korzystać z Excel 2010 - Komentarze

Subskrybuj kategorię
Subskrybuj kategorię:
Excel
Dodaj do ulubionych
Zgłoś film
  • Data dodania: 10.09.2014 / 11:00
  • Odsłony: 7 051
  • Ocena: 0.00
  • Głosy: 0
  •  

Poradnik dodany przez:

Excel-i-Adam

Do poradnika jak korzystać z excel 2010 - komentarze przypisano następujące tagi:

Kurs Excel 2010 i kolejny poradnik z którego będziecie mogli dowiedzieć się ciekawych i przydatnych rzeczy. Komentarze Excel 2010 to zagadnienie poboczne, dodatkowe, które przydaje się przy długiej pracy nad jednym projektem w arkuszu kalkulacyjnym. Dodawanie komentarzy w Excelu to ułatwienie, coś na kształt własnych przemyśleń i notatek które pomagają nam pamiętać o różnych rzeczach związanych z arkuszem.

Dodawanie komentarzy w Excelu można zastosować do konkretnych komórek. Opcja komentarzy znajduje się na karcie "Recenzja". Ale jest też dostępny skrót klawiszowy do nowego komentarza, który chcemy wstawić.

Komentarze w komórkach potrafią być bardzo pomocne ale nie jest to niezbędna wiedza, która koniecznie musisz opanować. Może się to przydać ale nie musi. W końcu pracując przy arkuszu kalkulacyjnym po prostu możesz nie mieć powodów aby używać komentarzy w Excelu.

Poradnik wytłumaczy wszystko na temat komentarzy w Excel 2010, ich dodawanie, modyfikowanie, usuwanie i tego typu rzeczy.

Kategoria: Pakiety biurowe > Excel

Skomentuj poradnik

Poradnik Jak korzystać z Excel 2010 - Komentarze skomentowało 0 osób.

Pozostało 1500 znaków