Poradnik Excel i temat paska szybkiego uruchamiania a dokładniej dodawanie i usuwanie poleceń z paska w Excelu.
Zacznijmy od usuwania poleceń, które jest bardzo łatwe. Wystarczy, że kliknąć na wybrane polecenie prawym przyciskiem myszy, a następnie wybierać opcję z menu - Usuń z paska narzędzi szybki dostęp, które się otworzyło.
Przy dodawaniu poleceń do paska w Excelu jest już trochę trudniej. Po kliknięciu prawym przyciskiem wybieramy opcję - Dostosuj narzędzia szybki dostęp. Pojawi się nowe okno. Z lewej górnej listy rozwijanej najlepiej wybierz opcję - Wszystkie polecenia. Dzięki temu uzyskasz dostęp do wszystkich poleceń jakie oferuje Excel.
Następnie wystarczy wybrać polecenie i kliknąć guzik Dodaj na środku ekranu.
To wszystko co związane jest z dodawaniem i usuwaniem poleceń z paska w Excelu. Teraz będziesz mógł(a) dostosować pasek narzędzi Excel pod swój tryb pracy i pod opcje i funkcje, których najczęściej używasz i które chcesz mieć pod ręką i na widoku. Dodawaj i usuwaj co chcesz.