Jak dodawać i usuwać polecenia z paska szybkiego uruchamiania

Subskrybuj kategorię
Subskrybuj kategorię:
Excel
Dodaj do ulubionych
Zgłoś film
  • Data dodania: 07.03.2015 / 08:00
  • Odsłony: 12 288
  • Ocena: 0.00
  • Głosy: 0
  •  

Poradnik dodany przez:

Excel-i-Adam

Do poradnika jak dodawać i usuwać polecenia z paska szybkiego uruchamiania przypisano następujące tagi:

Poradnik Excel i temat paska szybkiego uruchamiania a dokładniej dodawanie i usuwanie poleceń z paska w Excelu

Zacznijmy od usuwania poleceń, które jest bardzo łatwe. Wystarczy, że kliknąć na wybrane polecenie prawym przyciskiem myszy, a następnie wybierać opcję z menu - Usuń z paska narzędzi szybki dostęp, które się otworzyło.

Przy dodawaniu poleceń do paska w Excelu jest już trochę trudniej. Po kliknięciu prawym przyciskiem wybieramy opcję - Dostosuj narzędzia szybki dostęp. Pojawi się nowe okno. Z lewej górnej listy rozwijanej najlepiej wybierz opcję - Wszystkie polecenia. Dzięki temu uzyskasz dostęp do wszystkich poleceń jakie oferuje Excel.

Następnie wystarczy wybrać polecenie i kliknąć guzik Dodaj na środku ekranu.

To wszystko co związane jest z dodawaniem i usuwaniem poleceń z paska w Excelu. Teraz będziesz mógł(a) dostosować pasek narzędzi Excel pod swój tryb pracy i pod opcje i funkcje, których najczęściej używasz i które chcesz mieć pod ręką i na widoku. Dodawaj i usuwaj co chcesz.

Kategoria: Pakiety biurowe > Excel

Skomentuj poradnik

Poradnik Jak dodawać i usuwać polecenia z paska szybkiego uruchamiania skomentowało 0 osób.

Pozostało 1500 znaków